assalamualaikum . welcome to my blog . Fatin Amira Sofiyya Bt Abd Halim da owner . do follow . thanks for visiting .

Friday 15 May 2015

Hi May

Hi assalamualaikum semua blogers yang disayangi :)


 Okay first at all rasa lama sangat dah tak update blog ni disebabkan terlalu sibuk bekerja sehinggakan takde masa nak hadap semua ni. Masa berlalu sangat pantas dan sekarang Tuan Puteri dah masuk 18 tahun pada 28 Julai ni. Ya allah rasa macam baru semalam je main kejar kejar dengan kawan kawan sekolah rendah. Syukur alhamdulillah tuan puteri diberi peluang untuk melihat dunia yang indah ni dah menghirup nafas untuk kali yang terakhir mungkin, yelah ajal dan maut semuanya ditangan Allah. 
 
 Tuan puteri yang share dengan korang semua yang tuan puteri dapat tawaran sambung belajar dekat politeknik aliran "kejuruteraan awam". Sebenarnya tuan puteri minta aliran perladangan sebab tuan puteri lagi gemar berkomunikasi dengan tumbuhan sebab bagi tuan puteri tumbuhan lebih faham perasaan kita berbanding manusia dimuka bumi ini tapi apakan daya rezeki tuan puteri terbuka untuk aliran yang lain. Syukur alhamdulillah sebab Allah masih lagi bagi peluang untuk bagi rezeki yang  melimpah ruah kpd tuan puteri.

  



 Okaylah sampai sini rasanya tuan puteri nak kongsikan. Nanti kalau ada masa lagi in shaa allah tuan puteri update lagi ye :) 
  bye assalamualaikum

No comments:

Post a Comment